Usengeccanee hamileyken kadın doğum doktoruma, emzirirken de çocuk doktoruma sordum şarap çok sevdiğim için. çok sık olmamak kaydıyla bir kadeh şarap içiyorum, genelde gece uykusunda tercih ediyorum. Sütü sağmam gerektiği bana söylenmedi ve ben sağmadım ama tabi daha sağlıklı olabilir:)