Duru07 Kızlar covitim bebeği nasıl emzireceğim kızım geçirdi mi onu bile bilmiyorum kendim için değil kızım için korkuyorum bu süreçte ne yaptınız
LiyaBebek Duru07 Aranızdaki bağ tabiki de zedelenmez. Bende covid oldum. Eldiven ve maskeyle yaşadım 14 gün. Eşim negatif kızım pozitif di. Emzirmeye devam ettim. Çocuklarda ates ve huysuzluk tek yapıyor covid. Emzirirseniz ilaç kullanmayın kesinlikle
Cgnege44 Duru07 asi musmuydunuz asi olunca antikor geçiyor çocuğa da deniyor bol sarımsak kefir tüketin kekik demleyin çocuklar bizden daha kolay atlatiyormus çok geçmiş olsun acil şifalar
Birtontisannesi Duru07 bir aylık bebegim var 10 gündür covidim bebişim negatif Allah onları korusun.ben biraz ağır atlatıyorum günde 2 kez ateş düşürücü içmeden ateşim düşmüyor öksürük nefes darlığı herşey var
Duru07 Rmys11 öyle de genede çok korkuyorum günlerce kucağımdan emzirme dışında uzak kalacak aramızdaki bağ zedelenir mi 😞
Duru07 Birtontisannesi bebeğinize test mi yaptılar benim bebeğim atlattımı onu bile bilmiyorum ishali vardı birkaç gündür
Kerem-inAnnesi Duru07 aşının bi öneminin olmadığını düşünüyorum bazen böyle durumlarda.. Yada daha kötüsünü yaşatmıyor.. Bilmiyorum artık sonumuz hayır olsun inşallah.. Size de acil şifalar diliyorum.
Birtontisannesi Duru07 kan tahlili ve akciğer grafisi cektiler.olsa kanda enfeksiyon parametreleri yükselir