Tu2020 Biz kullanıyoruz aslında kötü değil ama lastikleri çok sıkıyor sürekli gerdirip gerdirip takmak zorunda kalıyorum degistiricez bide pişik yapmadı hiç bazı zamanlar hafif bı kızarıklık vardı çok nadir okadar,tek sıkıntımız o lastiklerin çok sıkması🥰