gizemhifanur benim bebeğimde hasta olmuştu ishal ateş öksürk falan ilaç verdi doktor iyileşti ama sonra öksürük geldi geri kuru kuru başka bişey yok başka doktora götürdüm hırıltı var dedi film çekti bronşit olmuş ilaç ve buhar verdi şükür geçti. Hırıltı varsa mutlaka ciğerine baksınlar bronşit ilerlerse kalıcı oluyo. Bronşitse keçiboynuzu özü iyi geliyomuş ama buhar alsın hemen geçiyo bronşit çok kötü bi hastalık kronikleşirse sürekli tekrarlıyo yatış gerekiyo