Merhaba güzel anneler sizlere birşey danışcaktım 2 bucuk aylık oğlum var gğndüzleri süt veriyorum gece 3 ölcek mama verip yatırıyorum 1 haftaya yakın alarm kuruyorum ama uyanamıyorum bebeğimde 6bucuk civarı uyanıyor ve ben cok üzülüyorum bu duruma aç kaldığı için uyanamıyorumda onceden uyanırdım nolmuş bana onuda bilmiyorum