Kızlar merhaba 14 aylık bir oğluşum var hem iştahsızlığı hem yavaş kilo alması hemde biraz boyunun kısa olması sebebiyle doktorumuz multivitamin önerdi daha doğrusu kullanırsanız faydasını görürsünüz dedi. Önerebileceğiniz kullandığınız bildiğiniz bir multivitamin var mı acaba şimdiden teşekkür ederim :)