Yeapp Oğlum 1 yaşında, hemşireye ulaşamıyorum doktor kontrolüne de gitmedik henüz ,1 yaşa kadar kullanacaz dediler sanki yanlış bir şey yapmayım diye sizlere sormak istedim
Bezelyeveannesi Yeapp 2 yasa kadar d vitamini devam dedi doktorum sadece yaz ayinda gunese cikardigim icin ara verdim simdi yeniden baslicam eylulde 16 aylik bu arada
BeautifulMother1 Yeapp bence doktora sorup öyle bırakın ve bıngıldağı kapanmış mı kapanmamış mı ona göre bende buraya göre kestim 1 yaşında kapanmamış doktor d vitamini kullanıyor musun dedi hayır deyince kullan 2 ay sonra tekrar gel dedi d vitamini yazdı bence sağlıkla ilgili sorularınıza doktora sorun benim gibi sonradan üzülmeyin
BeautifulMother1 Yeapp belki o tecrübe sizi yanlış yapmanıza sebep verip çocuğunuza kötü olacak yinede annesi sizsiniz daha iyi bilirsiniz.
Yeapp BeautifulMother1 🤦🏻♀️Yorumlardan yola çıkarak herhangi bir işlem de yapmam uygulamaya da geçmem, amaç fikir edinmek , cevap gelene kadar kaygılanmamak, hassasiyetiniz için teşekkür ederim ☺️
Damla1 Güneşe çıksın çıkmasın 2 yaşına kadar d vitamini her gün alınmalı dedi bize doktorumuz. Dişler ve kafa yapısı devam ettiği sürece gerekli dedi