Kizlarrr merhaba 36 haftalikken acil sezeryana alindim gebelik zehirlenmesinden yani yuksek tansiyon ve ödem şişlik şekerim 260 lardaydi. 61 ile hamile kaldim.82 ile doguma girdim… ve suan bebegim 3 aylik oldu. Ben 59 kiloya indim.yani 24 kilo verdim. Sizce normal mi??? Cok degilmi? Altta yatan bi hastalik olabilirmi cnku dogumum riskliydi. Her goren inanmiyor. Resim aticam ama beceeremedimm