Merhabalar güzel anneler 💐 oğlum 15.5 aylık 9 aylıktan bu yana iştahı yok dopru düzgün . Kan değerlerine bakıldı bir sıkıntı yok doktor emmek istiyorsa bırak emsin yemesin zorlama dedi . Aslında 2 ay önce yemeye başlamıştı sonra bir hasta oldu ve sürekli ateş tekrarladı şimdi de dişlerde geliyor onlarsq zorluyor yemek yemek istemez biliyorum ama yemeyince de ben üzülüyorum. Sadece emiyor . Herşeyi deniyorum tükürüyor. Dişler ağrı yapıyor tamam da eline çubuk kraker verince neden bu dişler ağrı yapmıyor bir tek onu yiyio 😂 varsa tarifleriniz alırım 🥰