SevgininSezaisi şikayetlerimiz azaldı ama tam geçti diyemeyiz kusmamız hala az biraz var, gaz hala var ama mukuslu kakadan kurtulduk ondan dolayı çok mutluyum artık 4.5 aylık diğerleri de yavaş yavaş azalır diye umuyorum, 10 ay dile kolay ben 2 aydır böyleyim ve açlıktan, kas, kemik ağrısından ağladığım oldu, hepimize bol sabırlar 🙏