ugur25bocegi diğer seçeneğin nasıl olacağını hiç bilmiyorsunuz, bilemezsiniz de. Allah korusun doğum esnasında sıkıntılar yaşayabilirdiniz, bebeğiniz havasız kalabilirdi, sizde çok fazla yırtılma olabilirdi vs vs. Yanlış anlamayın amacım asla normal doğumu kötülemek değil, yağ gibi kayıp giden normal doğumlar da var onlardan birini de yaşayabilirdiniz ama bunlar hep ihtimal. Yani ne olacağını bilemeyeceğiniz için, bence bunun için pişmanlık duymayın. Doğum çeşidi farketmeksizin amaç hep aynıdır: bebeğin dünyaya gelmesi. Sağlıkla gelmiş.