arkadaşlar alıp kullanan var mı?
diloska hiç mi yok 😥
diloska onu kullanmadım ama elele allroad travel sistem almıştık baya kaliteli kumaşı falan
tekerlekler ile ilgili sorun yaşıyorum da baston kullanan birini ariyotyn 😥