elaveannesii Merhaba arkadaşlar. 1 yaşında kızım var. Kahvaltı ne veriyosunuz. Nasıl bir beslenme uyguluyorsunuz biraz anlatirmisiniz. Blwye başlamadım henüz hata mı yaptım acaba. Ufak tefek borek salata havuç falan veriyorum eline sadece
esmerayes elaveannesii ben 1 yasina kadar karisim kahvalti yedi yumurta labne avokado pekmez vs karistirdim verdim 1 yasindan sonra azi disleri de cikinca kendi yemek istedi catal kullanmak istedi artik bizim gibi kahvalti ediyor haslama veya omlet domates salatalik avokado veya muz meyve vs bal recel pekmez bir de kefir veriyorum kahvaltida arada tarhanali omlet patates vs yapiyorum veya tost ekmeklerinden tost yapip boluyorum yiyo
tubaozlu elaveannesii 11 aylık kızım sabah uyandıgında emziriyorum 1 saat geciyo o arada beraber kahvaltı hwzırlıyoruz ıhlamur slaatalık domayes zeytin pekmz yumurrta bezn haslama bazen kırma yiyor.uykusundan uyanınca corba yediirriiyorum yogurt yiyor meyve 2.uykusunu uyuyor uyanıyor tekrar corba kefir köfte yiyor ytamadan emzirip uyuytuyorum böyle şu an