Pisi
iki çocuğumun arasında 18 ay var ve ben hamile kaldığımda oğlum daha emiyordu. Doktorum riskli bir gebeliğim olmadığı sürece tandem emzirmesi uygulayabileceğimi söylemişti fakat oğlum kendisi emmeyi bıraktı. Oda kolik ve zor bir bebekti. Kardeşi çok şükür daha sakin ve uyumlu bir bebek. Kardeşi doğduğundan beri büyük oğlumda biraz sakinleşti ve birlikte büyüyüp gidiyorlar, birbirlerine oyun arkadaşı oldular🥰