Z44 Önüne ne koysam resmen fırlatıyor sizinkilere oyle mi atmıyor bildiğiniz fırlatıyor. Sabahtan akşama kadar 82737374747 kez yer silinir mi ya? Blw olsun dedim ama bildiğiniz fırlatma yarışması yapıyor
Yazaksami Z44 hem de öyle bir fırlatıyor ki taa öbür odadan topluyorum nerdyse.. 13 aylık şuan çok düzwnli bir şekilde oturup ywmesini beklemiyorum. Önüne çatal kaşık koyuyorum ve her yemeğinde beraber bizimle masada oluyor zamanla bırakacak galiba🤷♀️
Z44 Yazaksami o zaman ne zaman acaba ya. Kasik reddi yaşıyoruz resmen 1 Aydan fazla corba iciremiyorum kaşıkla ağzına bisey sokamiyorum ya
Woody Z44 O bir seyler yemeye çalışırken yedirmeye çalışıyorum. Ancak çok yemek istemiyordu. Benden başkasında yiyor ama.. Bakıcısi, esim sorunsuz yemek yiyorlar Merak etmeyin su akıyor yolunu buluyor Dert etmeyin
Z44 Woody kesinlikle ağzını açmıyor bizimki kim olursa olsun vitaminde başladım iştah açsın diye ama nafilee
blself33 Z44 18 ay bitti yeni yeni firlatmayi bıraktı artık verdigimi yemeye başladı coksukur ödüm patlıyor yine bozulacak diye 😃
tubaozlu Z44 11 aylık 8. Aydan beri atıyor döküyor bnde bişi demiyorum örtü seriyorum yere öyle yediriyorum neden sonuc ilişkisimi var acaba al at filn😀😀😀bnde bekliuorum bırakmasını