Deniz3402 Ahhh ahhh. Bebeğim 2 gün öncesinde kadar gece uykusunda 3-4 saatte bir, hatta bazen 6-7 saatte bi kalkardı. Ama 2 gündür ne oldu bilmiyorum 1,5-2 saatte bi kalkmaya başladı. Eskiden çok uyuyor diye evhamlanırken şimdi uyumuyor diye dertleniyorum. Uykuya geçişleri de çok sıkıntılı olmaya başladı.
Gündüz emme sıklığı ise 3 saatte bir . Ek gıda ile hiç arası yok maalesef. ☹️