Kızlar 16 bebeğim idrar yolu enfeksiyonu yüksek çıktı antibiyotik kullanıyoruz geceleri çok huysuzdu 3 gündür antibiyotik ile biraz daha iyi. İdrar sayısı az ama gün içerisinde suyuda bol içiyor böyle birşey başına gelen oldu mu ne kadar sürede düzeldi ve neler yaptınız ?