Salı günü aşılarını yaptırdım o gece ateş oldu gece 2-3 gibi ateş normale döndü, çarşamba sabah da azıcık ateşlendi öğlen olmadan geçti bir daha da ateş yapmadı. Dün akşam 7 den beri kakası yeşil ve kustu. Aşının etkisi olabilir mi? Yaptıran anneler varsa sizde böyle bir durum oldu mu?