Mrvdl birden fazla restaurant var aslında ama en son gittiğimiz yerden bizde memnun kalmamıştık. Özellikle yaz dönemlerinde çok kalabalık oluyor ve hijyene pek dikkat edilmiyor sanki bu dönemlerde. Temiz ve güzel bir yer derseniz kesinlikle marina derim 😊