Cansusucu 😖Kızlar iki gündür yüksek ateş alttan iki dişimiz var üstten geliyor şimdi ve dis etleri nasil şişmiş aynısını yaşayan varmi birde diş yüksek ateş yapar mı ?
Kardi_13 Cansusucu Benim kızımın ateşi 39 a kadar çıkmıştı ve doktora götürduk boğazları da şişmiş 2 gün sürdü sadece ateşi ve kusma yemek reddi falan yaşadık başka birşey olmadı ateşi çıktığı zaman soğuk su kopmlexi yaptırıyorlar hastanede bebeklere yapacak birşeyimiz yok deyip
Sareee11 Kardi_13 ateş çıkınca evde kendiniz nasıl müdahale ettiniz calpol falan verdiniz mi ben de taze anneyim bizim de dişlerimiz çıkıyo gibi o yüzden soruyorum
Kardi_13 Sareee11 Evet calpol verdim ılık suyla duş aldırdım ve bez parçasını suya batırıp vücudunun her yerine koydum calpol u 4 saat arayla verebilirsiniz bu arada ve benim kızıma en iyi su kompleksi iyi geldi zaten hasatneye gitseniz de aynı şeyi yapıyorlar