Bebeğim 3 ay 4 günlük, 1. Ayından itibaren yoğun gaz problemi vardı ama bu şekilde ağlama kriziyle ilk defa 10 gün önce karşılaştık, ağlama krizinin gazdan kaynaklandığını düşünsem de bu nedenle emin olamıyorum. Kriz esnasında bebeğim yaklaşık yarım saat aralıksız ağlıyor, sesi, nefesi kesiliyor, kıpkırmızı oluyor 😔 2. krizi ilkinden 1 hafta sonra oldu, sonraki krizler ise giderek sıklaştı. Ağladığı sırada bebeğimi hiç bir şekilde sakinleştiremiyoruz.
Bu süreçte hem sürekli irtibat halinde olduğumuz kendi çocuk doktorumuza, hem de çocuk acile gittik. Muayene ve testlerden sonra görünürde bir problem olmadığı, bebeklerin ağladığı yanıtını aldık. Ama benim hem içim tam olarak rahatlamadı, hem de ağlama krizleri çok yıpratıcı olabiliyor.
Acaba sizler de benzer bir deneyim yaşadınız mı diye buraya da sormak istedim. Yaşadıysanız bebeklerinizi rahatlatmak için neler denediniz, neler işe yaradı? Ve bu ağlama krizleri ne zaman, nasıl son buldu?