Gamzezrk bende çalışıyorum 3,5 aylıkken başladım şu an 5 aylık ama benim sütüm az olduğu için mamaya başlamıştık işe başlamadan önce sütüm çok olmadığı için ben çıkana kadar idare edebiliyorum eve gidince hemen emziriyorum 8:30-16:00 çalışıyorum şu an emzirme izninden dolayı akşama doğru dolgunluk hissediyorum ama çok zorlamıyor beni. Sizin sütünüz bol galiba duramazsınız Mastit olur belki o yüzden bence sağın çok doğal ve önemli bi durum çekinmeyin bence benimde iş yeri ortamım çok düzgün değil tek bayanım ama öyle bi durumum olsaydı mutlaka sağacaktım çünkü başta ben çok mastit oldum kötü bir durum tuvalet bile olsa sağın yemek molasında bence başkaları için kendinizi zor durumda bırakmayın