zeyzey77 1ana1bebe İnşallah sende memnun kalırsın ben kızımda hep onu kullandim. İşte en küçük boyu gelmiş olsa daha iyi olurdu 🤭🤭. Daha uzun süre kullanım olurdu
1ana1bebe 2maviboncuk yok hayır 1 hafta içinde falan kargoluuorlardi ama sorun oluşmuş kargo firmasıyla alakali
1ana1bebe Mom8763 her ay kutu çekilişi yapıyorlar size bildirim geliyor kutunuz çıktı diye onayliyoraumuz 1 gün içinde yalnız 1 günü geçerse kutu iptal ediliyor, onaylayinca bir süre sonra kargolaniyor