Merhabalar, bebeğim için elimden geldiği kadar faydalı içerikler öğrenmeye ona uygulamaya çalışıyorum. Doktorumuzun tavsiyesiyle Sosyalleşmesi için akranlarıyla birlik olsun diye oyun grubuna gidiyoruz haftada bir bazen iki gün. Ama son bir kaç aydır çok düzenli gidemiyoruz babamız yoğun olduğu için. onun dışında her gün mutlaka bir saat kadar parka veya dışarıya çıkarmaya özen gösteriyorum çok da mutlu olduğunu hissediyorum ama yetersiz olduğumu hissediyorum. Mesala dil gelişimi için olsun yada motor becerilerinin gelişmesi ilerlemesi için ne yapabilirim sizler neler yapıyorsunuz? Oyuncaklarıyla hiç oynayamıyoruz bu arada istemiyor yani. Dil gelişiminden kısaca bahsetmem gerekirse kızım anne dede anane Ömer abla gel gel bay bay diyor. Öpücük atıyor sorunca gözlerini burnunu saçlarını dilini ve ayaklarını gösteriyor. Hayvanların seslerini öğrendi iki gündür kuş köpek inek ördek kedi tavuk ne der diye sorduğumda cevap veriyor. Uykularımız gayet yerinde iki uyku yapıyoruz öğlen 3 akşam bir buçuk saat kadar yeterli geliyor. En büyük sorunumuz yemek 🥲 Bir öğünü yedirmek yaklaşık 45 dk alıyor ve bu beni çok üzüyor çorba dışına bişey yemek istemiyor en büyük sorunumuz bu aslında doktorumuz kan değerleri gayet iyi dedikten sonra kafama çok takmamaya çalışıyorum şuan önceliğim ev içerisinde bebeğime neler yapabilirim asıl sorum bu konu çok uzadı 😅 Eğitimine önem vermeye çalışıyorum yeterli geliyormuyum bilemiyorum ama sizlerin fikrine ihtiyacım var ev içerisinde günlük neler yapıyorsunuz nasıl beceriler kazandırmaya çalışıyorsunuz 🤍