Anneler yardım lütfen napsam da arttırsam üzülmedim desem yalan olur çünkü ilk çocuğumu 2 yaşını geçkin emzirmiş bi anneyim böyle olunca vicdan yaptım yorgunluk ve stresten böyle olduğunun bilincindeyim aslında 2 çocukla evde çok zorlanıyorum. Mama(az miktarda)+ meme gidiyoduk baştan beri bu ay kilo alımı az olmuş farkındayım emmek istemiyor bi de abisinden hastalık geçti öksürüyor sağmaya mı başlasam ne yapsamda sütümü arttırsam önerileriniz nedir? 4. Ay çok çok zor geçiyor benim için uykuları azaldı emmek istemiyor napıcam böyle