Sevgili anneler 2 hafta sonra memlekete gideceğim inşallah tek başına ve bebeğim 2 buçuk aylık nasıl olacak bilmiyorum 2 saate yakın sürüyor neler tavsiye edersiniz bebek arabası ile mi gideyim yoksa kanguru mu daha alisamadim kanguru ya nasıl olacak çok tedirginim emiyor birde nasıl emdirecegim bilmiyorum olmazsa mama yapacağım emzik de almıyor Allah yardımcımız olsun tavsiyeleriniZi bekliyorum