Sabah uyandim feci bir mide bulantısı ve nefes darlığı yaşadım. Dün nerdeyse hiç bişey yemedim gün boyuda oğlum emdi. Sabah yataktan kalktım eşim işten gelmişti mutfağın ortasina yigildim hızlı hızlı nefes alıp veriyorum gözlerim karardı eşim tuzlu ayran yaptı azicik düzeldim ama şuan hala ayniyim kendimi kötü hissediyorum acaba bu tansiyon düşüklüğü mu yoksa kan şekerim mi dustu