Ssc ben fıstık ve ya eser miktarda fıstık içeren ürün yediğimde kakada direkt kan oluyor ve kusmaları oluyor. 4. Ayda anladık kakada kan, memede ağlama, gaz varmış gibi kıvranma, kusma, uykuya dalamama ve aşırı huysuzluğu vardı. Bir ara kuruyemiş diyeti uyguladım sonra diyeti fıstık harici diğer kuruyemişlerle açtım bir belirti olmadı. Yer fıstığı yedim aynı belirtileri gördük çocuk doktoru fıstık alerjisini onayladı fakat alerji uzmanına henüz götüremedim yakın zamanda götüreceğim.