1prens1prensesannesii Kızlar haftaya doğumum var Allah kısmet ederse. Kızım olacak. Adı almila. Böyle bir kapı süsü beğendim. Sade olsun istedim. Ortasına şeffaf pleksi üzerine almila yazıdracağım. Sizce çiçekler böyle mi kalsın pembe mi yaptırayım fiyonkla birlikte?
1prens1prensesannesii demirboy değil mi? Lohusa tacım felan incili. Herşeyin genel de beyaz. Kızımın kıyafeti de beyaz pembeli. Çok hoşuma gitti böyle sade şık..