Anonim123 Allah başka dert vermesin valla ne diyim. Sütüm artsın diye yapmadıgım kalmadı.1 damla daha fazla olsun diye. sütün fazlasının zararı olmaz atın buzluğa ne güzel. Bi gün bi bakmışsınız ( Allah korusun) şuanki kadar çok değil ve ya bi an da çok azaldı yetersiz geliyo , çıkarıp kullanırsınız. Ne zararı var ki. Hasta olur diş çıkarır ekstra emmek isticek belki hiçbişey yediremiceksiniz ek goda zamanı ve sütünüz sayesinde karnı hep tok olacak.18 ay zar zor emzirdim keske daha çok olsaydı da 2 yasına kadar emzirseydim. Sütüm yetmiyo diyip durdum hep şimdi eski fotolafına bakıyorum ne güzel yarıyomus ne kiloluymus. Ek gıda yemesine rağmen o kilosundan eser yok. Süt gibisi yok yani.