rmys_shn2 Kızlar merhaba 2 ağustos da sezeryan doğum yaptım doktor kontrolüne gidince doktorum 40’ın çıkınca tekrar gel alttan muayne edecem dedi. Sezeryan olup bu durumla karşılaşan var mı neden alttan muayne isteniyor.🤔
Gzdzeynep rmys_shn2 rahim ve yumurtalık durumu vajinal ultrasonla çok daha net görünüyor. Ben normal doğum yaptım dikişime vs de baktı vajinal ultrasonla baktı bir de. Bakılmasında zarar yok vajinal daha net oluyor.
eymenkerem rmys_shn2 rahmin durumunu görmek istiyor ve en önemlisi smear testi yapmak için alttan muayene ediyorlar
Deletedmom_64 rmys_shn2 bende oldum ama benim kanamam ki ay sürdü oyuzden bir sıkıntı olmasın diye parca kalmismi rutin kontrol sıkıntı edecek birşey yok
Elisa77ebru rmys_shn2 seseryan oldum ben de sadcee ultrason da baktı altta muayene olması bıraz tuhaf geldi normal doğum olmus olsaydın tamam da sezeryan olunmus tuhaf bence
Serapveminikleri rmys_shn2 her dr farklı bakıyor normalde sezaryende ult bakılıyor normal de de Altan ult bakılıyor Ama benimkini Altan elle baktı dikişler düşmüştü bile Rahime bakcam toparlanmış mı diye sonra ult baktı
Gamzezrk rmys_shn2 sezaryen oldum işk 1 haftada ultrason işe baktı 40 muayenem var 2 eylülde alttan bakar dediler ama bilemedim bende hazırlıklı olmak gerek
ssyydd rmys_shn2 Bana da 40 ın çıksın 3 aylık olunca gel dedi, smear testi yapacağız birde korunma yöntemlerini konuşacağız dedi. Bence olması gereken bir durum bu yadırgamamak lazım
Aysukk rmys_shn2 normal bi durum bazı drlar daha detaylı kontrol etmek isteyebiliyor bende sezeryn oldum benim drunda hem ultrasonla hemde alttan ulktrasonla kontrol etmişti emdişe etmeyin normal bir durum