Merhaba bebeğim 3 Ay 28 günlük. Hep yan yatardı şimdi ise bir kolu sıkışmış burnu biraz hava alacak şekilde yüz üstü yatıyor. Biraz endişe ediyorum kameradan sürekli izliyorum. Sizlerde de böyle bir durum var mı? Var mıydı? Bir sakıncası var mıdır? Yüzü kapanabilir mi yoksa yüzü kapansa kendi dönebilir mi?