1 ay önce sezeryan oldum 34 haftamdan sonra karnim öyle bi catlamaya basladikin cok seviniyordum catlak olmuycak diye suan karnim cok kltü gözüküyor ve catlaklarin üstüne dokununca hafifden agriyor
siz nasil kurtuldunuz daha dogrusu kurtulan varmi yada bu görüntüyü hafifletmek icin neler yapabilirim lütfen yardimci olun 😟