pinar5595 benim de öyle 23 günlük anneyim bebeğim emiyor belli yarım saat boyunca iki göğsümü de emdiriyorum ben gümüş kapak kullanıyorum sütüm çıkıyor orda görüyorum su gibi böyle kıvamı normal mi bebeğim emiyor uyuyor yatırıyorum başlıyor ağlamaya bağırmaya doymuyor mama veriyorum mis gibi uyuyor böyle olan var mı bunun kıvamını değiştirebilir miyiz sütüm var yani taşıyor kıyafetime falan ama arkadaşın da dediği gibi su gibi..!