Yeniannekk Merhaba arkadaşlar, bebeğim 1.5 yaşına girecek anne sütü aldı geçen aya kadar hiç kabız olmadı ama doğduğundan beri çoğunlukla kalası hep cıvık hala da öyle bazen daha sert ama çoğunlukla cıvık normal midir sizce ?
FatmaMK Yeniannekk 2 yaşında halen öyle neden bilmiyorum hep anne sütü dedik bıraktık 15 gündür yine cıvık