mom18 geçebilir bence . Benim kızımda hastalanınca doktorun verdiği ilacı kullanıyoruz mesela . 1-2 saat içinde bile rahatlatıyo . Bence bebek ilaçları baya sağlam işe yarıyor hemen . Yani doktorunuz gidince kulak iltihabı görmese kulak iltihabı olmuş demez . Acildeki doktor da kulak iltihabı gördüğü halde yok iyi durumu demez . Niye desinki ☺️ Demekki geçmiştir , dişleri bekleyin siz . Verdiği bi ilaç varsa onu kullanın öncekileri bırakıp . Yani doktor ne dediyse artık son kontorle gçre hareket edin bence . Düzelir bebişiniz insallah🤲🏻