Nurgrvn Sabah 37.9 görmüştüm biraz elini yüzünü yıkadım üstümü falan çıkarttım 37 buçuğa düştü sonra calpol içirdim şu an 37 lerde mamasını falan içtikten sonra bir daha ettireceğim ama 37 den aşağı düşmüyor ne yapacagim lütfen lütfen yardım 😔
Egeanul Nurgrvn fazla ateşi yok soğuk değilse zıbınını çıkar ılık duş aldır. 37 normal bi ateş aşıdan sonra
p1nar Nurgrvn 38den sonrasi ates demisti doktorumuz. benim bebegimin normal vücut sicakligi hep 37 civarinda zaten. Sizin normalde kac oluyordu ki. 38in altinda atese calpolde vermeyin diyor doktorlar.
Miraycannnn Üç gün önce acile gittik aşıdan sonra ateşten fitil verdi doktor yarım ondan sonra düştü rahat uyudu size de geçmiş olsun 🙏