Melekkerem Çok geçmiş olsun. 6.hastalık olabilir geçmeyen inatçı bir ateş oluyor ve boğazları da etkileyebiliyor. Viral bir enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanılmıyor sadece ateş düşürücü veriliyor. Kızım 7aylık civarıylen geçirmiştik. 3günün sonunda ateşi düşmüştü sonra vücudunda çok hafif döküntü oldu onlar da bir iki güne geçti. Bir cocuk doktoru görürse daha iyi olur boşuna antibiyotik kullanmamış olursunuz. Bu arada hastalık sonrası kızımın dişi çıkmıştı. Hepsi üst üste geçmişte olabilir. Tez zamanda atlatırsınız inşallah🌼