Bende yürüteç kullanıyorum çok da memnunum çok şükür bir sorunumuz da yok. Ama bilimsel olarak bazı çocuklara olan zararı kanıtlanmış o yüzden zararsız diyemeyiz. Ha sizin benim çocuğumda olmaz da başkasında olur. Bu yürüteçin zararını ortadan kaldırmaz. Herkes özgürdür. Tv izletmekte de yürüteç kullanmakta da. Ben çok iyi gözlem yapmaya çalışıyorum eğer bebeğimin bacağında ayağında veya belinde azıcık bir sorun hissedersem ki doktora da kontrole gidiyorum devamlı, yürüteçi çöpe atarım. Ama şimdilik bir sorun yok.