Mucizemsin21 oğlum 40ı çıkana kadar neredeyse 24 saat uyudu diyebilirim. 😂😂 Benim de bununla ilgili postlarım var 😂 çok az uyanık kalırdı benim bebeğim de. Ama hiçbir sorunumuz yok. Gazı falan yoksa bebeğin uykusu bu şekilde oluyor genellikle. Benim oğlumun hiç gazı olmadı, onu rahatsız edecek bişey Olmayınca uyanma gereği de duymuyor 😂 zaman ilerledikçe uyanık kalma süresi artıyor. Ama insan burda hiç uyumuyor hep kucağımda falan diye postlar görünce acaba bebeğimde bir sorun mu var diyor. En azından ben böyle düşündüm hep, bi sorun mu var neden uyuyor diye. Şu an 7 aylık hala uykusu güzeldir. Gece kesintisiz uyur maşallah gündüz uykusu da düzenli.
Endişe ediyorsan hiç etme güzel anne💕 biraz büyüsün de gör sen 😂😂