Alperenmustafaninannesi Kızlar nasıl biraktirdiniz emzik benim oglum 1 yaş 9 aylık bıraktırma istiyorum ama olmuyor tavsiyeleriniz ihtiyacım var
Kumsal-Arden Alperenmustafaninannesi bana biraz erken gibi geldi ama siz bilirsiniz bıraktırayım diyorsanız tek seferde kaldırın ve sorduğunda şurda kaldı burda unuttuk gidince alırız vs diyin. Biz öyle yaptık evdeyken aaa babaannede kalmış oradayken aaaa evinizde kalmış falan dedik. 1 hafta zorlandık sonda unuttu gitti
Alperenmustafaninannesi Kumsal-Arden yani bende öyle diyitumda gören herkes bak bu çocuk konuşmaz falan diyorlar
Kumsal-Arden Alperenmustafaninannesi ya siz onlara bakmayın. Benim kızım 2.5 yaşında emziği bıraktı 3 yaşında çişi öğrendi bana da sürekli bıdı bıdı yapıyorlardı. Konuşma kısmı kafanıza takılırsa şöyle yapın olmadı gündüz en aza indirin görmesin oyun vs derken aklına gelmez belki. Bu çocuklar ömürlerinin sonuna kadar bezle emzikle gezmeyecekler elbet bırakacaklar ama insanlar bunu anlamıyor.
Alperenmustafaninannesi Kumsal-Arden bende öyle düşünüyorum gün içinde fazla vermiyorum hatta hiç yatarken ihtiyaç duyuyor oğlum malesef