Cnnt000 Ben sezaryen oldum ama belden uyuşmalı bu prenses doğumsa evet iyi ki yapmışım gerçekten de prensesler gibi doğurdum😂 doğumhanede bir ebe vardı yanımda elimi tutan her bilgiyi verdi şuan bu oluyor şuan böyle yapılıyor diye.. Sadece köprücük kemiğimde bir ağrı hissettim çok şiddetli biraz sakinleştirici verildi o da geçti birkaç dakikaya. El dokunuşlar hissediliyor evet ama canınız yanmıyor. Çok farklı bir histi doktoruma da çok güvendiğim için çok rahat ve acısız ağrısız bir doğum geçirdim. Her saat başı ağrı kesici iğne yaptılar çok güzeldi benim için doğum serüvenim özellikle de kızımı kucağıma verdikleri ilk an o ilk tem temasımız ilk sıcaklık 😍😍😍