dolunay01 2 yas icin bence normal once sakin olun durumu kabullenin cocuga kizmayin 2 yasinda ve butun gun gordugu insan sizsiniz butun hayati siz cok normal.Once memeyi biraktirin konusun oyle pat diye birakmasini beklemeyin azaltin meme istediginde istersen once su icelim yada sunu yiyelim bak orda ne varmis gibi oyalamaya calisin arada memeyi birakmasi gerektigini hatirlatin artik memede sut bitiyor sutu bardaktan icmen gerekicek gibi korkutmadan konusarak meme emmeyecegini anlatin yaklasik 3 hafta suruyor ben emzirmeyi ramazanda biraktim ama hala memeye dokunmak istiyor. Ailenize yakinsaniz bir iki saat onlara birakin kisa sureli ayriliklar cok iyi gelir baba evde oldugunda babayla markete ciksinlar parka gitsinler kapinin onune ciksinlar havalar guzelken bol bol disari cikip temiz hava almaya calisin, evdeyken mesela boyama yapiyorsunuz ben bir mutfaga gidip su icicem sen beni burda bekle su icip geri yanina gelicem diye sureleri uzatarak tek birakmaya calisin biraz bekledikten sonra tekrar yanina gidin