Bebegim 1 yasinda ve asla ve asla bensiz bir yere gitmiyor. Istese kendi yurur ama ben illa 1 parmagimla tutucam onu. Eskiden koltuklar arasinda en azindan gider gelirdi, simdi o da yok. Bacagima yapisiyor illa her yere beraber gidicez. Hicbir isimi yapamiyorum. Daha da onemlisi psikolojim bozuldu yipratici olmaya basladi. Istedigi olmayinca da sinir krizi gibi agliyor. Ayrilik kaygisi falan mi bilmiyorum ama oyleyse dibine kadar yasiyorum. Basina gelen var mi?