EzgiAli nuk ve wee kullanıyoruz. Her ay değiştiriyorum hijyen açısından. O yüzden desen olarak hangisi hoşuma giderse onu alıyorum 😊 ilj emziğimiz aventin şu komple silikon olan yuvarlak uçlu emziğiydi ama bebeğim küçük olduğu için ağır geliyodu kafasını kafif yana çevirince düşüyodu ağzından hemen. Sonra veririm diye kaldırmıştım. Şimdi de damaklılara alıştığı için onu sadece çiğniyo emmiyo 😄