2 buçuk saatte bir anne sütü (sağım yapılıyor) artı mama gidiyoruz.bazen 3 saatte oluyor. Ama sürekli eli ağzında aranıyor sürekli ağlıyor kızarıyor tekrar mama yapıyorum içmiyor doymadı diye yine kızararak ağlıyor ha bu sırada gazı çıktı eminim burnu nu temizledim. En baştan mı az yapıyorum acaba bitince tekrar almıyor anlamadım bu günlerde doğan bebekleriniz kaç saat aralıklarla kaç cc içiyor acaba.