Cgdmltr93
Benim kaynanamdan bulaştı bana. Ama teması yoktu. Sosyal mesafem yoktu. Hasta olduklarını bilmiyorduk. Önce bişeyim yoktu. Ani başlayan boğaz yanması oldu. İlerledikçe burunuma kadar yanma oldu. Bi gece çok geç bir saatte birden akciğerimde bir ağırlık hissettim. Ardından uzun süren nefes darlığı. Sabahından uyandığımız gibi test yapma gittik eşimle. Onun negatif benim pozitif çıktı. Günde 3 4 litre su tükettim. Tat koku kaybı olmadan önlemini aldım. Nane limon kaynattım kekik limon kaynattım. Sumağı çay gibi kaynattım. Her çayımı limonlu içtim. Limonu portakal gibi yedim. Yemeği yediğimin çok daha fazlasını yemeye çalıştım. Hem koku tat kaybım olmadı bu süreçte. Hemde iştah problemim olmadı çok şükür. Karantinamız pazartesi bitecek. Daha da bi problem yaşamadım. Öksürük ateş ağrı Allaha şükür hiç bir belirttim olmadı. Boğaz yanması felan da iki gün sürdü. O da bitti. Nefes darlığım o geceden sonra olmadı. Ve hiç uyku problemi yaşamadım