Kızlar son adet tarihim 15 temmuz. 16 ağustosta test yaptım negatif çıktı. 24 ağustosta tekrar yaptım pozitif çıktı. Aynı gün beta hcg 209 çıktı. 2 gün sonra 260 çıktı. Hiçbir ağrım yada kanamam yok. Bütün hamileleik belirtilerim var. Dış gebelik olmasından korkuyorum çok kötü şeyler yazıyor hepsini okudum🤦♀️ yarın tekrar doktora gidicez bakalım neler olacak