Minikoalamm Merhaba :) az önce diğer postunuza yorum yapmıştım. Bebeğim bronşit olduğunda bende nezle oldum 1 hafta falan o öksürdü bende nezleydim burnum gözüm aktı bolbol ıhlamur için sizde. Kızım şuan 9.5 aylık oldu ve ben yine grip oldum burnum gözüm akıyo halszim inşallah onada geçmez. Biz ilk gittiğimizde doktor kan tahlili istedi enfeksiyon mu virüsmü diye tahlilde enfeksiyon çıkmadı virüs çıktı ve dediki bir dünya virüs çeşiti var bilemeyiz hangisi. Ateş yoktu kızımda bronşit olmuş dedi salgın var dedi.