Bebeğim 5 aylık emerken hıg hıg diye ses geliyor sonra boğazına kaçıp öksürüyor bazen nefessiz kaldığı oluyor bişey olacak diye çok korkuyorum ayakta emiyor sadece kendimi biraz arkaya yaslıyorum olmuyor bebeğimi oturur gibi tutuyorum yine kaçıyor ne yapıcam bi akıl verin 😢😢